Пошуковий запит: (<.>A=Зубко Г$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8
|
1. |
Зубко Г. Ю. Маргінальність – загальнотеоретична характеристика [Електронний ресурс] / Г. Ю. Зубко // Право і Безпека. - 2009. - № 5. - С. 191-193. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pib_2009_5_45
|
2. |
Зубко Г. Ю. Концепція формування напрямів державної інфраструктурної політики [Електронний ресурс] / Г. Ю. Зубко // Правові новели. - 2018. - № 6. - С. 91-100. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prno_2018_6_16
|
3. |
Зубко Г. Ю. Розвиток інституційної спроможності держави у сфері безпеки та стійкості життєво важливої інфраструктури [Електронний ресурс] / Г. Ю. Зубко // Прикарпатський юридичний вісник. - 2019. - Вип. 2(2). - С. 9-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pjuv_2019_2(2)__4
|
4. |
Зубко Г. Ю. Мультиплікативність системи правового регулювання державної інфраструктурної політики [Електронний ресурс] / Г. Ю. Зубко // Право і суспільство. - 2020. - № 3. - С. 11-23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pis_2020_3_4
|
5. |
Зубко Г. Ю. Адміністративно - правове регулювання державної інфраструктурної політики Швеції [Електронний ресурс] / Г. Ю. Зубко // Право і суспільство. - 2020. - № 6.2(1). - С. 20-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pis_2020_6
|
6. |
Зубко Г. Ю. Сучасні підходи до визначення поняття державної інфраструктурної політики [Електронний ресурс] / Г. Ю. Зубко // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія : Юриспруденція. - 2020. - Вип. 48. - С. 9-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmgu_jur_2020_48_4
|
7. |
Зубко Г. Ю. Адміністративно-правові засади формування переліку об’єктів критичної інфраструктури [Електронний ресурс] / Г. Ю. Зубко // Держава та регіони. Серія : Право. - 2020. - № 3(2). - С. 36-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drp_2020_3(2)__8 Важливим елементом формування державної інфраструктурної політики виступає формування правових засад для визначення порядку віднесення тих чи інших об'єктів до переліку об'єктів саме критичної інфраструктури. У переважній більшості наукових публікацій із цієї теми правовим засадам приділено замало уваги. Відтак, низка теоретичних і практичних проблем залишаються поза увагою правників, зокрема: правові засади визначення порядку віднесення об'єктів до переліку об'єктів критичної інфраструктури, формування відповідних критеріїв, правові основи кореляції захисту об'єктів критичної інфраструктури з реалізацією життєво важливих національних інтересів, а також адміністративно-правовий статус суб'єктів державної системи захисту критичної інфраструктури. Відсутність розробленої концепції державної інфраструктурної політики, цілий комплекс проблем і надалі залишається як недостатньо вивченим в теоретичному плані, так і не реалізованими на практиці. До одного з таких важливих питань належить формування зрозумілих та прозорих, чітких та науково обгрунтованих, а головне нормативно визначених та закріплених критеріїв віднесення тих чи інших об'єктів до переліку об'єктів критичної інфраструктури. Здійснено догматико-юридичний, формально-юридичний та логіко-семантичний аналіз чинного законодавства, що регулює суспільні відносини у сфері захисту критичної інфраструктури. Продемонстровано необхідність більш виваженого підходу у нормопроектувальній діяльності, використання положень юридичної техніки. Важливим є залучення до даних питань фахівців-юристів, знання яких є необхідними для коректного процесу правотворення і в подальшому ефективної правореалізації.
|
8. |
Зубко Г. Шостий технологічний уклад: інфраструктурно-правовий аспект [Електронний ресурс] / Г. Зубко // Підприємництво, господарство і право. - 2019. - № 11. - С. 218-229. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pgip_2019_11_39
|